• اخباری در مورد منتشر نشدن Iphone 6 با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی: خبری خوب برای کمپانی سامسونگ

    gsmarena_003

    همان طور که میدانید بزرگترین گله کاربران و دوستداران شرکت اپل سایز صفحه نمایش اسمارتفون های آن بود که نیاز نسل جدید را برآورده نمیکرد و به خاطر همین موضوع شرکت نامبرده تصمیم گرفت که پرچمدار جدید خود یعنی Iphone 6 را با دو صفحه نمایش متفاوت ۴٫۷ اینچی و ۵٫۵ اینچی بسازد تا بتواند با محصولات شرکت هایی نظیر سامسونگ رقابت کند.

    ولی در حال حاضر اخباری منتشر شده که نشان میدهد پروسه ساخت Iphone 6 با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی متوقف شده و این فبلت در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت خبری که باعث خوشحالی سران شرکت سامسونگ شد زیرا با این شرایط میتوانند بدون هیچ خطری به عرضه فبلت های محبوب خود یعنی سری Note بپردازند.

    در گفته ای جالب شرکت اپل اعلام نموده که دلیل تاخیر و شاید عرضه نشدن Iphone 6 با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی مشکلات در لمس صفحه نمایش در گوشه های دستگاه بوده است که چنین مشکلی معمولا باعث توقف ساخت یک فبلت قدرتمند نخواهد شد.

    در هر صورت Iphone 6 در ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد البته فقط با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی.

    gsmarena_004

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.