• سازنده Google Glass , آقای بابک پرویز شرکت گوگل را ترک کرد

    1-Babak-Parviz-w-Google-Glasses-x-420

    بابک پرویز اسمی که شاید فقط برای ما ایرانی ها ناشناخته باشد پژوهشگر ایرانی که خالق اصلی Google Glass و SmartGlasses میباشد در حال حاضر پس از سالها شرکت بزرگ گوگل را ترک گفته و به کمپانی آمازون پیوسته است.

    دلایل ترک شرکت گوگل توسط این نخبه ایرانی هنوز معلوم نیست ولی اعلام شده است که آقای بابک پرویز برای بهبود کار های خود و ایجاد درکی جدید از سیستم های دیجیتالی به شرکت آمازون رفته است.

    آقای پرویز علاوه بر ساخت و طراحی Google Glass در طراحی لنز هایی ابتکاری نیز دخیل بوده که قادر است قند بیماران دیابتی را بدون هیچ گونه لمس بیمار اندازه گیری کند. هم چنین در بسیار از پروژه های نانو آلی و معدنی دانشگاه مهندسی برق واشنگتن مشارکت داشته است.

    لازم به ذکر است که مدیر جدید بخش Google Glass آقای پیچک راس از موفقیت های آقای پرویز ابراز قدردانی نموده است و اعلام نموده که ساخته جدید ایشون یعنی Google Wearable هنوز با قیمت ۱۵۰۰ دلار در دسترس عموم میباشد.

    به امید موفقیت آقای بابک پرویز در شرکت آمازون و به امید ایجاد بستری لازم برای محققان ایرانی در کشور عزیزمان.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.