• Mugen Power از باتری ۵,۵۰۰ mAh برای اس۴ رونمایی کرد

    mugen-power

    mugen-power
    اگر شما و سایر ۲۰ میلیون نفری که اس۴ را خریداری کرده اید از باتری ۲,۶۰۰ mAh آن راضی نیستید،باید بدانید شرکت Mugen Power از یک باتری ای که حدود ۲ برابر قویتر از نسخه ی اصلی است رونمایی کرده اس.۴ ساعت استریم کردن ویدئو(video streaming)،۸ ساعت استفاده متعادل و ۱۷ ساعت مکالمه اعداد تحسین بر انگیزی هستند،اما اگر بخواهیم اندکی بیشتر در اینتر نت جست و جو کنیم چطور؟ Mugen Power این امکان را فراهم می سازد.

    این شرکت از باتری ۵,۵۰۰ mAh خود برای اس۴ رونمایی کرد.باتری ای که تقریبا دو برابر عمر بیشتر نسبت به نسخه اصلی را به کاربر هدیه می دهد.(بنابر Mugen Power)اگر استفاده شما از اسمارتفون خود به نصب کردن نرم افزار های عمومی،جواب دادن ایمیل و جست و جو در اینتر نت محدود می شود،دوام آوردن باتری تا ۳-۴ روز قابل پیشبینی نیست.این شرکت این باتری ها را تا اواخر July و با قیمت $۸۹٫۵۰ عرضه خواهد کرد.(در رنگ های سفید و مشکی)

    (۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. سلام
    هرچی داخل اینترنت سرچ می کنم تا از محصولات موگن پاور خرید کنم چیزی پیدا نمی شود
    لطفاً اگر فروشگاهی سراغ دارید به بنده معرفی کنید
    گوشی من دیزار۶۰۰
    ممنون میشم در وبلاگم به من خبر دهید
    با تشکر از شما

    (۰)(۰)