• اطلاعاتی از اسکنر چشم در Galaxy Note 4 منتشر شد

    se

    دیروز تصویری در حساب رسمی توییتر شرکت سامسونگ منتشر شد که نشان دهنده اسکن کردن یک چشم بود حال پیام این عکس چی میتواند باشد؟ آیا شرکت سامسونگ در حال طراحی اسکنر چشم برای فبلت قدرتمند خود یعنی Galaxy Note 4 میباشد؟ اطلاعاتی که اگر صحت آن تایید شود فبلت جدید کمپانی فوق را از دیگر محصولات متمایز خواهد کرد.

    حال سوال اینجاست که چرا کمپانی سامسونگ در حال طراحی یک اسکنر شبکیه چشم میباشد؟ در جواب باید گفت که اسکنر اثر انگشت در Galaxy S5 آن چنان امنیت بالایی را برای اسمارتفون ایجاد نمیکرد و با توجه به شناسایی ضعیف انگشت توسط این اسکنر بسیاری از این قابلیت استفاده نمیکردند , در حالی که اسکنر شبکیه چشم به مراتب دارای امنیت بالاتری نسبت به اسکنر اثر انگشت میباشد و کار با آن بسیار راحت تر خواهد بود.

    نکته جالب اینجاست که در زمان انتشار Galaxy S5 گفته میشد که این اسمارتفون دارای اسکنر چشم میباشد گفته ایی که شاید در فبلت جدید سامسونگ یعنی Galaxy Note 4 تحقق یابد.

    لازم به ذکر است که به احتمال فراوان Note 4 در نمایشگاه IFA 2014 در شهر برلین و در ماه سپتامبر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.