• معرفی پردازنده جدیدی از سامسونگ!

    androidkade.com(amirho3ein)4

    سامسونگ تصویر جدیدی را در حساب توییتر خود منتشر کرده که نشان از نسل جدید پردازنده اکزینوس دارد.

    فقط دو ماه تا برگزاری رویداد IFA باقی مانده، رویدادی که سامسونگ پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی نوت ۴ را در آن معرفی خواهد کرد. البته سامسونگ برنامه های دیگری نیز دارد. پردازنده Exynos 5433 که قرار است پاییز امسال بر روی برخی از مدل‌های گلکسی نوت ۴ قرار بگیرد، قبل از معرفی نوت ۴ معرفی خواهد شد.طبق توییتی که سامسونگ به تازگی منتشر کرده، اخبار جدیدی در مورد پردازشگرهای اکسینوس سامسونگ در راه است. تصویر ارائه شده توسط سامسونگ جزییات زیادی را بیان نمی‌کند ولی از آنجا که با هش‌تگ اکسینوس همراه شده است، به احتمال زیاد به مراسم رونمایی سامسونگ از برنامه‌هایش برای آینده اکسینوس اشاره دارد. به احتمال فراوان این مراسم در مورد معرفی اکسینوس ۵۴۳۳ هم خواهد بود.
    پردازشگر اکسینوس ۵۴۳۳ طبق شایعات ۸ هسته‌ای و با قابلیت پشتیبانی LTE خواهد بود. انتظار می‌رود این پردازشگر دارای ۴ هسته‌ Cortex-A15 و ۴ هسته‌ Cortex-A7 به همراه نسل بعدی پردازنده گرافیکی Mali باشد. اما برخی از کارشناسان احتمال بیشتری برای استفاده از هسته‌های پردازشی ۶۴ بیتی A57 و A53 در نظر می گیرند.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.