• اطلاعات و نکاتی جدید در مورد پردازنده جدید Galaxy Note 4 منتشر شد

    samsung-exynos

    همان طور که میدانید چندی پیش اطلاعاتی از Galaxy Note 4 در پایگاه داده AnTuTu قرار گرفت که نشان دهنده دو مدل متفاوت از این اسمارتفون بود این دو مدل تنها در نوع پردازنده و چیپ با یک دیگر تفاوت دارند.

    مدل SM-N910S از چیپ Snapdragon 805 استفاده خواهد کرد این در حالی است که مدل SM-N910C از چیپ انحصاری شرکت سامسونگ یعنی Exynos 5433 استفاده خواهد کرد.

    Exynos 5433 متشکل از یک پردازنده ۸ هسته ای میباشد که ۴ هسته دارای معماری A57 و چهار هسته دیگر دارای معماری A53 خواهد بودو حداکثر فرکانس تولید شده در این پردازنده ۱٫۳ گیگاهرتز میباشد لازم به ذکر است که پردازنده از نوع ۶۴ بیتی خواهد بود.

    هم چنین پردازنده گرافیکی استفاده شده در مدل هشت هسته ای Mail-T760 خواهد بود که در کنار مصرف کمتر نسبت به مدل چهار هسته ای عملکردی سریعتر و گرافیکی بهتر را به نمایش خواهد گذاشت.

    حال باید دید پردازنده Exynos 5433 که در Galaxy Note 4 استفاده خواهد شد میتواند با چیپ قدرتمند شرکت Qaulcomm رقابت کند؟ و آیا میتواند نظرات کاربران نسبت به خود را تغییر دهد؟ سوالی که جواب آن در آینده ایی نزدیک مشخص خواهد شد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. با سلام
    من جایی خوندم که نوشته بود مدل SM-N910S بهتر از مدل SM-N910C نوت ۴ هست. مخصوصا از لحاظ داغ کردن.
    و اینکه آیا اطلاعاتی در مورد مدل SM-N910U دارید؟
    با تشکر.

    (۰)(۰)
    • آیدین پیرس

      نمیشه هنوز نظری داد و باید منتظر موند تا این اسمارتفون مورد نقد وبررسی کاملی قرار بگیره ولی هر دو مدل دارای سخت افزار قدرتمندی هستن که فکر نکنم بازی یا نرم افزار باعث داغ کردن اونها بشه

      مدل n910u نسخه ۸ هسته ای نوت ۴ هستش که برای کشور های شیلی " هنگ کنگ " تایوان " استرالیا و نیوزلند عرضه میشه

      (۰)(۰)