• پردازنده NVIDIA Tegra 4 به مقدار کمی به بازارهای تولید فرستاده میشود

    tegra4

    tegra4
    تا کنون اطلاعات زیادی در مورد جدیدترین و برترین تراشه مورد استفاده بر روی تلفن های همراه(Tegra 4 و Tegra 4i که از LTE radio integration پشتیبانی می کند) شنیده ایم اما با توجه به گفته های upstream supply chain فروش آن به خوبی صورت نمیگیرد.
    Toshiba و Asus و HP قصد تولید محصولاتی بر پایه تراشه Tegra 4 دارند.اما ارسال این تراشه برای توید کنندگان با کمبود درخواست روبرو شده است.علت اصلی آن میتواند قیمت بالای تراشه NVIDIA Tegra 4 نسبت به تراشه های هم رده خودش مانند تراشه جدید MediaTek باشد.این امر باعث شده این تراشه کمتر مورد توجه تولید کنندگان قرار گیرد
    در حال حاضر تبلت ۱۰ اینچی Toshiba با تراکم پیکسلی ۲۵۶۰×۱۶۰۰ و Asus Transformer Pad Infinity با هیمن تراکم پیکسلی و یک دستگاه HP all in one با صفحه نمایش ۲۱٫۵ اینچی از این تراشه استفاده می کنند که این ها همه دستگاه های رده متوسط تا رده بالا هستند.برای اینکه NVIDIA بتواند فروش این تراشه خود را بیشتر کند باید منتظر Tegra 4i with integrated LTE باشیم که ببینیم در عمل حرف هایی برای گفتن دارد با خیر.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.