• اطلاعاتی از Xperia C3

    gsmarena_004

    همان طور که میدانید Xperia C3 چند روز پیش به صورت رسمی معرفی شد و مشخصات این دستگاه نیز در دسترس کاربران قرار گرفت که برخی از مشخصات مهم این اسمارتفون به شرح زیر میباشد:

    ۱: صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل که مجهز به موتور Bravia 2 برای افزایش کیفیت تصویر میباشد.

    ۲: چیپ Snapdragon 400 که متشکل از یک پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز چهار هسته ایی و پردازنده گرافیکی Adreno 305 میباشد.

    ۳: حافظه رم ۱ گیگی و ۸ گیگ حافظه رم که از طریق درگاه کارت حافظه قابل افزایش میباشد.

    ۴: دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی همراه با فلش LED

    لازم به ذکر است که این اسمارتفون دارای بدنه ایی تنها با ضخامت ۷٫۶ میلیمتر میباشد.

    gsmarena_005

    Xperia C3 از شبکه ۴G کاملا پشتیبانی میکند و دارای نسخه دو سیم کارته نیز میباشد توجه داشته باشید که در نسخه دو سیم کارته این اسمارتفون هر دو سیم کارت به صورت همزمان فعال بوده و میتوانید از هر دو سیم کارت به صورت همزمان تماس های خود را دریافت کنید.

    نکته قابل توجه در مورد این دستگاه دوربین جلو آن میباشد که از کیفیت عکسبرداری ۵ مگاپیکسلی برخوردار است و هم چنین به یک فلاش LED نیز مجهز میباشد که در کمتر اسمارتفونی شاهد آن هستیم در ضمن دوربین جلو Xperia C3 دارای حالت خودکار و فوکوس اتوماتیک میباشد!

    Xperia C3 در سه رنگ سفید ” مشکی و نعناعی با شروع ماه آگوست وارد بازار چین خواهد شد و پس از آن به بازار های جهانی عرضه میشود.

    هنوز هیچ اطلاعاتی در مرود قیمت این دستگاه منتشر نشده است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.