• َAssassins Creed Memories عنوانی دیگر از کمپانی Ubisoft برای پلتفرم موبایل

    Assassins-Creed-Shattered-Memories

    چند روز پیش Uplay تصویری از عنوان جدید Assassins Creed Memories منتشر کرد که به زودی برای پلتفرم موبایل عرضه خواهد شد البته هنوز انتشار این بازی به صورت رسمی تایید نشده ولی با توجه به درخواست های مکرر طرفداران این سری مبنی بر عرضه یک Spin-off برای پلتفرم موبایل تا پایان سال ۲۰۱۴ و هم چنین منتشر شدن این تصویر عرضه این بازی آنچنان دور از ذهن نخواهد بود.

    لازم به ذکر است که این عنوان هم اکنون در فروشگاه App Store قرار گرفته است و با توجه به تصویر منتشر شده دارای سه نوع گیم پلی RPG ” Card ” و Strategy میباشد و ما امیدوار هستیم که این بازی همانند دیگر بازی های پلتفرم موبایل که فقط نامی بزرگ را یدک میباشند و تنها مقداری سود را وارد شرکت عرضه کننده میکنند نباشد و بتواند همانند بازی های اصلی سری Assassins Creed دل هواداران را بدست آورد.

    متاسفانه این عنوان به زودی برای سیستم عامل Android منتشر نخواهد شد و این احتمال هم وجود دارد که اصلا منتشر نشود در هر حال امیدواریم سران Ubisoft به این بازی کمی بیشتر از یک بازی Spin-off دقت کنند و عنوانی شایسته برای نام Assassins Creed به طرفداران خود هدیه دهند و بتوانند موفقیت های این سری را در پلتفرم موبایل نیز تکرار کنند.

    اطلاعات تکمیلی به محض منتشر شدن قرار خواهد گرفت.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.