• تصویری منتشر شده از صفحه نمایش Xperia Z3!

    z2-angle

    چند روز پیش تصویری منتشر شد که به ادعای شرکت سونی از صفحه نمایش Xperia Z3 گرفته شده است این در حالی است که Xperia Z2 خود به تازگی از سوی کمپانی مذکور معرفی شده است و صد البته چنین فاصله زمانی بین دو پرچمدار به هیچ وجه قابل درک نمیباشد.

    هم چنین در خبر منتشر شده شماره مدل این دستگاه D6653 اعلام شده است که در گزارشات قبلی این شماره مدل Xperia Z3 بوده است.

    جالب اینجاست که Xperia Z3 دارای سیستم عامل اندروید ورژن ۴٫۴٫۴ بوده و از چیپ Snapdragon 801 که متشکل از یک پردازنده ۲٫۵ گیگاهرتزی استفاده میکند سخت افزاری که مشابه LG G3 و Galaxy S5 میباشد!

    در ادامه این خبر نیز آمده است که صفحه نمایش اولیه اسمارتفون فوق دارای کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل میباشد که به احتمال فراوان محصول نهایی دارای صفحه نمایش QHD خواهد بود.

    در پایان خبر منتشر شده , اعلام شده است که این اسمارتفون در ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد و تنها ۷ میلیمتر ضخامت بدنه آن میباشد!

    لازم به ذکر است است که هیچ راهی برای تایید جزییات این خبر وجود ندارد و حتی نمیتوانیم به تصویری که همراه این خبر منتشر اطمینان داشته باشیم ولی باید بدانید که به زودی اخبار بیشتری از این اسمارتفون ناشناس منتشر خواهد شد که باید ببینیم صحت این خبر را تایید و یا تکذیب خواهد کرد.

    Sony-Xperia-Z3-About-screen-leak

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.