• اولین عکس Samsung Galaxy F منتشر شد

    Samsung-Galaxy-F-Leak

    Samsung Galaxy F نسخه ای دیگر و بهتر از پرچمدار Galaxy S5, همیشه در میان دریای شایعه ها بوده است. تمام شایعات چند چیز مشترکی دارند- یک بدنه فلزی, یک صفحه نمایش QHD و چیپست Snapdragon 805 با ۳GB رم.
    ظاهر اصلی یا همان عکس واضح Galaxy F در حال حاضر لیک شده است که نشان دهنده کناره های فوق العاده باریک, و تایید کننده برخی اصلاعات جالب توجه است, از جمله احتمال اعلام تاریخ انتشار.
    امروز می توانیم این تصویر واضح از Galaxy F را که نور بر قاب فلزی آن تابیده و درخشان به نظر می رسد را به شما نشان دهیم.

    gsmarena_001

    همانطور که می بینید قاب کاملا شبیه به مال iPhone 5/5s است, در حالیکه جلوی آن همانند Galaxy S5 به نظر می رسد. به گفته منابع خارجی, Galaxy F بسیار مشابه با Galaxy S5, همراه قاب پلاستیکی جدا شدنی در پشت اما با چهار چوب آلومینیومی مشابه با آخرین آیفون ها می باشد.
    طبق معمول شاید این عکس برای ماست مالی کردن و سرکار گذاشتن باشد. هیچ راهی برای تضمین صحت تصویر قبل از اینکه سامسونگ واقعا اقدام نکند و دستگاه را معرفی نکند وجود ندارد. خبر خوب این است که با تمام چیز هایی که اخیرا لیک شده است, آن لحظه نمی تواند خیلی دور باشد.
    همچنین می خواهیم که برای شما یاد آوری کنیم که سامسونگ نسخه ی ارتقا یافته Galaxy S5 را همراه با صفحه نمایش QHD و چیپست Snapdragon 805 معرفی کرد- Galaxy S5 LTE-A. اگرجه این اسمارت فون تنها برای بازار کره جنوبی در نظر گرفته شده است و در خارج از وطن سامسونگ برتر و پیشتاز نخواهد بود.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.