• اطلاعاتی از Galaxy Mega 2

    چندی پیش اطلاعات مهمی از اسمارتفون ذکر شده به بیرون درز کرد این دستگاه که به عنوان جانشین Galaxy Mega شناخته میشود دارای صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی میباشد که کیفیت ۷۲۰ پیکسل را ارائه میدهد هم چنین این گوشی دارای ۸ گیگ حافظه داخلی و ۲ گیگ حافظه رم میباشد و از درگاه کارت حافظه نیز پشتیبانی میکند Galaxy Mega 2 از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره میبرد و از قابلیت هایی نظیر Wi-Fi ” GPS ” Bluetooth و NFC استفاده میکند.

    gsmarena_001

    این اسمارتفون از چیپ Snapdragon 410 استفاده میکند که متشکل از یک پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز چهار هسته ایی میباشد هم چنین پردازنده گرافیکی این دستگاه Adreno 306 خواهد بود لازم به ذکر است که چیپ استفاده شده در این گوشی اولین چیپ ۶۴ بیتی ساخته شده توسط شرکت Qualcomm میباشد.

    همان طور که مشاهده میکنید فرکانس پردازنده Mega 2 قابل رقابت با گوشی های رده بالا نیست و از ساختاری متوسط برخوردار میباشد و برای رقابت با اسمارتفون های میان رده طراحی شده است.

    Galaxy Mega 2 دارای شماره ساخت SM-G7508 میباشد البته نسخه بین المللی این اسمارتفون از شماره SM-G750 استفاده میکند لازم به ذکر است که هر دو این نسخه ها از سیستم عامل اندروید ورژن ۴٫۴٫۳ بهره میبرند.

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.