• شرکت سونی به زودی نرم افزار my Xperia را به گوشی های Xperia می آورد

    myx-a

    myx-a
    هیچکس دوست ندارد Xperia Z خود را در مکانی جا بگذارد و آن را گم کند.این جایی است که نرم افزار my Xperia پا به عرصه می گذارداین برنامه به کاربران گوشی های سری Xperia کمک می کند وقتی گوشی خود را در محلی جا می گذارند و یا آن را گم می کنند به راحتی آن راپیدا کنند.سال گذشته این کمپانی ژاپنی نسخه ای از برنامه را برای گشورهای اسکاندیناوی عرضه کرد و پس از شنیدن نظرات کاربران اکنون در شرف عرضه این نرم افزار به صورت جهانی است.
    با ستفاده از یک وب سایت خاص یک صاحب گوشی Xperia می تواند گوشی گم شده خود را به صدای آلارم در بیاورد حتی اگر گوشی در حال Silent باشد.گزینه های دیگر به کابر اجازه می دهند که گوشی را به طور کامل قفل کرده و دسترسی به همه چیز را روی آن قطع کند.یا حتی اگر اطلاعات شخصی و مهمی روی آن است کاربر میتواند همه آنها را پاک کند.
    برای اینکه نرم افزار my Xperia کار کند گوشی باید به اینترنت متصل باشد.یک قابلیت نرم افزار Locate feature است که با کمک آن میشود مکان گوشی را بر روی نقشه دید.اگر گوشی قابل ردیابی نبود، ایمیلی به اکانت گوگل فرستاده میشود و هروقت گوشی به اینترنت متصل شد نمایان می شود.کاربر همچنین می تواند بر روی گوشی رمز عبوری ۴ حرفی(Sony نباشد)بگذارد و یا آن را عوض کند.یکی از بهترین قابلیت های نرم افزار این است که می توانید پیام هایی بنویسید و بر روی صفحه گوشی نمایان شود.به طور مثال:(این پیام از طرف پلیس است و ما شما را محاصره کرده ایم!)این پیام ممکن است در پیدا شدن گوشی به کار آید.کاربر همچنین میتواند شماره تلفن منزل خود را برای گگوشی خو به صورت پیام بفرستد تا در صورتی که یک نفر آن را پیدا کرد و قصد تحویل دادن آن را داشت به راحتی گوشی خود را پس بگیرد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. سلام من یک ماهه که گوشیXperia Z1 خودم را گم کرده ام و هیچ نرم افزار ردیابی روی آن نصب نکرده بودم میشه که به من بگید که آیا با نرم افزارmy Xperia میتونم گوشیمو پیدا کنم.
    لطفاّ تو رو خدا کمکم کنید و هر چه زود تر منو راهنمایی کنید.
    با تشکر فراوان منتظر جوابتون هستم

    (۰)(۰)