• LG G3 در ۲۷ ژوئن در سراسر جهان منتشر خواهد شد

    lgg3_fronts_press

    LG به تازگی اعلام کرد که پرچمدار ۵٫۵ اینچی جدید خود یعنی G3 , در ۲۷ ژوئن(۶ تیر) در سراسر جهان منتشر خواهد شد و حدود یک ماه بعد از آن در کره جنوبی انتشار می یابد . به گفته ی G3 , LG اول به کاربران موجود در هنگ کنگ، سنگاپور، اندونزی و فیلیپین می رسد و بعد آن به بازار های آسیا , اروپا , خاورمیانه راه پیدا خواهد کرد. به آمریکا اشاره ای نشده است اما به نظر می رسد که Verizon, AT&T, Sprint و T-Mobile به احتمال زیاد فروش آن را در ماه ژوئیه آغاز خواهند کرد.
    G3 اولین اسمارت فون موجود در جهان است که از صفحه نمایش Quad HD (1,440 x 2,560) بهره می برد که توسط یک شرکت سر شناس ساخته شده است. این گوشی از سیستم عامل Android 4.4 KitKat استفاده می کند و ویژگی های خوبی را ارائه می دهد ,از جمله : Smart Notice , یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی همراه لیزر autofocus , یک CPU چهار هسته ای با فرکانس ۲٫۵ GHz همراه پردازنده ۲GB / 3GB, Snapdragon 801 رم و ۱۶GB / 32GB حافظه داخلی.

    LG-G3-global-rollout-begins-on-June-27 (1)

    این هم سخنان دکتر Jong-seok Park مدیر عامل شرکت LG Electronics Mobile Communications در این باره:
    ”بعضی از نشانه ها به ما این خوشبینی را می دهند که G3 به زودی به موفقیتی جهانی خواهد رسید همانطور که در کره موفق خواهد بود. این کاملا یک افتخار است که که معیار و استاندارد جدیدی را در صنعت اسمارت فون به وجود آورده ایم اما در نهایت آنچه واقعا برای ما مهم است اینه که مصرف کنندگان چه احساسی در مورد آخرین پرچمدار ما دارند زیرا همین بازخورد های آنان بود که ما توانستیم G3 را بسازیم“

    LG-G3-global-rollout-begins-on-June-27

    آخرین نقد ها از این اسمارت فون نشان داده است که این گوشی جدید قطعا یکی از بهترین اسمارت فون های ۲۰۱۴ است و خب جالب خواهد بود جالب خواهد بود که ببینیم LG تا قبل از پایان سال , موفق به فروش چند تا دستگاه خواهد شد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. آیدین پیرس

    سلام به آرمان عزیز خوش اومدی داداش بعد از عرضه جهانی این اسمارتفون قیمت G2 کاهش پیدا میکنه واسه کسایی که بخوان بخرن بهترین فرصته

    (۰)(۰)
    • Arman

      ممنون آیدین جان. بله دقیقا. G2 واقعا گوشی فوق العاده ای بود و همه ی کسانی که خریدنش تجربه ای عالی ازش داشتن و بسیار لذت بردن.
      راستی یه وقت نزنی ما رو هک کنی :دی

      (۰)(۰)