• نگاهی به The Talos Principle ، بازی جدید سازندگان Serious Sam + تیزر

    the-talos-principle-hands-on-at-e3-2014

    هر کسی که سری بازی های Serious Sam را تجربه کرده باشد مطمئنا متوجه شده که سازنده این سری یعنی Croteam همیشه به دنبال نمایشی از تجربه های نو و بکر بوده است .خب در حاشیه نمایشگاه E3 این استودیو بازی تازه ای را معرفی کرد که بسیار تامل برانگیز بود…

    The Talos Principle به گفته سازندگان یک بازی در سبک First Person Philosophical Puzzler یا به اختصار FP3 است. یعنی “پازل فلسفی اول شخص” (!!!!!!!) طبیعی است که متوجه نشوید دقیقا با چه سبکی طرف هستیم. بگذارید کار را ساده تر کنیم The Talos Principle به نوعی ترکیب دو بازی Portal و Witness می باشد. پیش از اینکه با خود بگویید که ” آره یه بازی چرت و مزخرف!!!” باید بگوییم که تیم نویسندگان بازی بازی های همچون Faster Than Light , The Swapper و Infinite Ocean را در کارنامه خود دارند و تهیه موسیقی این بازی نیز برعهده سازنده ساندتراک Serious Sam میباشد.
    گروه سخت روی این بازی کار کرده اند و بازی از لحاط بصری نیز در سطح خوبی قرار دارد

    روال بازی بسیار به بازی Portal شبیه است جایی که شما در نقش یک روبات در محیطی هایی باستانی به کمک یک صدای کامپیوتری راهنمایی می شوید و در محیط به جلو می روید. در حالیکه با انواع و اقسام معما ها روبرو می شوید و البته با دیدن تیزر این بازی به این نتیجه میرسیم که بسیاری از این المان های معمایی از بازی Portal تقلید شده اند. همه میدانیم که Portal یک بازی فوق العاده پرطرفدار بوده و هست و کاری که Croteam در صدد انجام آن است اضافه کردن المان های فلسفی به گیمپلی تقلید شده از Portal میباشد . تریلر بازی حاکی از این است که این عنوان می تواند عنوانی شاد و جذاب باشد. کمکان تاریخ انتشار دقیقی برای این عنوان مشخص نشده ولی تایید شده که علاوه بر PC, Steam OS, Mac, Linux این بازی راهی پلتفرم های موبایل نیز خواهد شد

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.