• تصاویری از Samsung Galaxy Note 4 لیک شد

    Samsung-Galaxy-Note-4

    عکس هایی از فبلت Samsung Galaxy Note 4 هم اکنون لیک شده است که نشان دهنده یک گوشی باریک همراه با گوشه های تیز تر نسبت به نسخه های قبلی است. از نسل بعدی فبلت سامسونگ انتظار می رود که دارای یک طراحی جدید , متناسب و دلچسب باشد!صحبت از این است که این فبلت در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد , یک نسخه همراه با صفحه نمایش انعطاف پذیر و دیگری با صفحه نمایش معمولی.
    تغییرات دیگر را نیز می توان در قدرت پردازنده ها و سرعت آن ها مشاهده کرد. نتایج زیادی که در AnTuTu منتشر شده است این را نشان می دهد که یکی از نسخه های Galaxy Note 4 از پردازنده ی Exynos و دیگری از پردازنده ی Qualcomm Snapdragon بهره می برد . ما ممکن است شاهد یک اسکنر اثر انگشت بر روی دکمه ی home باشیم.
    برخی بر این اعتقاد دارند که نسخه octa-core این گوشی دارای یک دوربین ۲۰٫۷MP بر روی پشت خواهد بود. این فبلت باید دارای یک صفحه نمایش QHD (1440 x 2560) و ۲GB RAM باشد.

    Images-allegedly-of-the-Samsung-Galaxy-Note-4

    Images-allegedly-of-the-Samsung-Galaxy-Note-4 (1)

    The Samsung Galaxy Note 4 ممکن است به زودی در اوایل سپتامبر و در IFA 2014 در برلین رونمایی گردد.

    (۰)(۱)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.