• GT Racing 2 برای Windows Phone 8 پورت شد!

    GTR2_screen_1136x640_1

    کمی کمتر از نیم سال یعنی حدود چند ماه پیش بود که شرکت Gameloft نسخه جدید بازی ریسینگ شبیه ساز خود یعنی GT Racing 2: The Real Car Experience را به صورت رسمی برای iPhone, iPad, و Android در سراسر جهان منتشر نمود. حالا این بازی به اصطلاح freemium برای سیستم عامل های Windows RT و Windows Phone 8 پورت شده است!
    این بازی برای گوشی های بهینه سازی شده است که حداقل RAM 1GB داشته باشد که Gameloft در نهایت به ما اطمینان داد که این سخت افزار مورد نیاز پس انتشار اولین اپدیت حدود ۵۰% کمتر خواهد شد که به نظر می رسد در اوایل تابستان منتشر می شود. پس بنابراین GT Racing 2 به زودی برای WRT و WP8 که دارای RAM 512 GB در دسترس خواهد بود. البته کسانی که دارای گوشی ها و تبلت های قدرتمند هستند هم اکنون می توانند این بازی را به صورت رایگان از Windows Phone Store دانلود نمایند.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.