• معرفی رسمی Nokia X2 در تاریخ ۲۴ ژوئن

    مدت کوتاهی از انتشار اولین اسمارتفون اندرویدی شرکت نوکیا یعنی X میگذرد و کمپانی ذکر شده چندی پیش اعلام نمود که در حال ساخت جانشین این اسمارتفون به نام X2 میباشد.

    gsmarena_001 (4)

    تصویر بالا از تیزری گرفته شده که کمپانی نوکیا در وب سایت خود در مورد این اسمارتفون پخش کرده است و نکته جالب در مورد این تیزر نام آن میباشد: Green With Envy که معنی آن سبز با حسادت میباشد!

    به گفته سازندگان تغییرات عمده ایی در X2 ایجاد شده است که کلید Home که در نسخه X باعث سردرگمی بسیاری از کاربران شد نیز شامل این تغییرات میباشد از دیگر تغییرات X2 میتوان صفحه نمایش بزرگتر ” پردازنده سریعتر و رم ۱ گیگی را نام برد.

    همان طور که در عنوان خبر گفته شد این دستگاه به صورت رسمی در تاریخ ۲۴ ژوئن (۲ روز دیگر) معرفی خواهد شد.

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. نه داداش منحل نشد مایکروساف نوکیارو خرید الانم پنج مدل اندروید زده و داره مدلهای ویندوزفون هم تولید میکنه من خودمnokia xداشتم واقعا خوف بود.الانم سامسونگ ace 4دارم.میخوام بفروشمش nokia x2بگیرم.من تاحالا همه نوع گوشی داشتم ولی هیچکدوم به نوکیا نمیرسن.

    (۰)(۰)