• Halfbrick Studios بازی Band Stars را برای اندروید منتشر کرد!

    Band-Stars-1-620x387

    اگر شما همیشه در خود رویای این را داشتید که به یک ستاره راک تبدیل شوید اما هرگز نتوانسته اید به آن دست پیدا کنید,Band Stars دراینجا می تواند شانسی دیگر برای شما باشد تا بر روی گوشی آندرویدی خود این رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. مطمئنا همه ی شما Halfbrick Studios را می شناسید. این استدیو سازنده بازی معروف,زیبا و فوق العاده ی Jetpack می باشد که این بار با band stars شما را وادار می کند گروه دلخواه خود را تشکیل دهید و با پیاده سازی روش خود در این سبک به یک ستاره rock’n’ roll تبدیل شوید.
    در این بازی شما تسلطی کامل بر گروه خود دارید. ابتدا باید برای آن نامی انتخاب کنید و سپس اعضای گروه مشخص کرده و به هر یک از افراد وسیله ای (نظیر گیتار, میکروفون و …) را اختصاص دهید.

    Band-Stars-2
    Band-Stars-3

    هنگامی که ساخت آهنگتان به پایان رسید , میتوانید آن را به فروش بگذارید و از طریق رادیو محل خود از میزان فروش آن با خبر شوید و با پول حاصل از فروش خود می توانید دوباره تیم خود را پر انرژی کنید یا افراد جدید و بهتری را به گروه خود بیاورید تا اهنگ دیگر شما بهتر شده و فروش آن نیز افزایش یابد.
    band stars یک بازی سرگرم کننده و جالب به نظر می رسد که اگر به این سبک علاقه داشته باشید ممکن است از آن لذت ببرید.
    این بازی هم اکنون به صورت free در play store برای دانلود در دسترس است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.