• اطلاعاتی در باره بازی Angry Birds Stella

    AB Stella_poster_landscape-1

    مدتی پیش شرکت Rovio اعلام کرد نسخه تازه ای از سری محبوب Angry Birds با حال و هوایی تازه منتشر خواهد کرد و این نسخه Stella نام دارد استلا در واقع نام پرنده صورتی در این سری میباشد. به تازگی روویو تصویری از گیمپلی این عنوان منتشر کرده است که میتواند از آن اینگونه برداشت کرد که کماکان با همان بازی معمای فیزیک همیشگی طرف هستیم…

    همانگونه که در تصویر مشاهده میکنید فیزیک و قابلیت های جدیدی در این بازی وجود خواهد داشت به گفته سازنده این بازی در جزیره ای خیالی به نام Golden Island در جریان خواهد بود و همچنین تعداد زیادی پرنده جدید معرفی خواهد شد حال و هوایی این بازی کودکانه و دخترانه تر از عناوین قبلی خواهد بود و انتظار تمامی پرنده های جدید مونث باشند!!!

    این بازی سپتامبر امسال برای ویندوز فون اندروید و iOS منتشر خواهد شد همچنین مینی سریال های این بازی نیز مدتی پس از انتشار آن دردستر خواهد بود

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.