• شاهکار های Valve به Google Play قدم گذاشتند

     

    1160_portal-half-life-movie-coming-from-abrams-and-newell

    هفته پیش شرکت نام آشنا Valve اعلام کرده بود که به زودی شاهد نسخه پورت شده بازی Portal برروی Google Play خواهیم بود انحصارا برای تگرا۴ و با قیمت۹٫۹۹$ … اما این همه ماجرا نیست… انویدیا Valve را متقاعد کرد تا بهترین بازی دهه اخیر را برای Nvidia Shield به انتشار در بیاورد… بله درست فهمیدید Half-Life 2 برای اندروید منتشر شد!!!

    بله سرانجام Valve به قول خود وفا کرد و تازه علاوه بر آن HL2 را نیز برای اندروید منتشر کرد البته متاسفانه این نسخه فاقد دو DLC تاریخی این بازی میباشد. اما در هر حال دارندگان دیوایس های تگرا۴ اکنون سر از پا نمی شناسند چرا که می توانند دو بازی برتر تاریخ گیم را در دستانشان ببینند این دو بازی از گیمپد نیز پشتیبانی می کنند. اما هنوز مشخص نیست که آیا این دو عنوان از انحصار Nvidia خارج خواهند شد یا خیر به هر حال در اینصورت هم باید با موبایل و تبلت های قدرتمند به سراغ این دو بازی رفت

    لحظه ای تصور کنید انویدیا با Tegra K1 چه کار خواهد کرد؟؟

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.