• ۱۰ ویژگی مخفی Galaxy S5 ، بر اساس گفته های سامسونگ!

    samsung-galaxy-s5-aa-14-of-36-710x399

    Galaxy S5 در حال حاضر حدود یک هفته است که وارد بازار های جهانی شده است و کاربرانی که این اسمارتفون را خریداری کرده اند از ویژگی های اصلی این دستگاه اطلاعات کافی دارند.اما شرکت سامسونگ طی خبری در وبلاگ خود ۱۰ ویژگی مخفی این اسمارتفون را منتشر کرد که به احتمال فراوان ممکن نیست که از این ویژگی ها آگاه باشید.

    این ۱۰ مشخصه به شرح زیر میباشد:

    ۱: نوشتن با مداد و بدون نیاز به قلم S

    شما کافی است که گزینه این قابلیت در تنظیمات صفحه نمایش را فعال کنید و از این قابلیت نهایت استفاده را ببرید.

    ۲: حرکت دادن دستگاه برای ارائه آهنگهای پیشنهادی:

    زمانی که شما در حال گوشی دادن به آهنگ مورد نظر هستید و میخواهید آهنگهایی شبیه آن را نیز گوش دهید کافی است در حالت افقی گوشی خود را کمی شیب دار کنید در این حالت لیستی از آهنگهای پیشنهادی روی صفحه نمایش ظاهر خواهد شد.

    ۳: برنامه جعبه ابزار برای رسیدن سریع شما به برنامه مورد علاقه تان

    هنوز نمیدانیم این برنامه کاملا یک برنامه مخفی است یا خیر ولی قطعا یک برنامه مفید خواهد بود شما با فعال کردن ویجت جعبه ابزار میتوانید به راحتی و با سهولت فراوان به برنامه مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

    ۴: وجود حالت خصوصی

    در این حالت شما میتوانید اطلاعات خصوصی خود که مایل نیستید دیگران آنها را مشاهده کنند را به راحتی مخفی کنید.

    ۵: وجود حالت کودک

    در این حالت S5 تبدیل به یک دستگاه کودک پسند خواهد شد به طوری که تمامی قابلیت های دستگاه کارتونی شده و دسترسی به برخی ابزار های مهم و اصلی محدود خواهد شد.

    ۶: دسترسی به دوربین بدون باز کردن قفل

    در زمانی که عکسبرداری برای شما امری مهم خواهد شد و باز کردن قفل یک اتلاف وقت محسوب میشود کافی است که بر روی قفل صفحه نمایش میانبر دوربین را قرار داده و بدون باز کردن قفل اقدام به عکسبرداری نمایید.

    ۷: قابلیتی سرگرم کننده در دوربین

    شما میتوانید در یکی از حالت های دوربین S5 عکسهای مورد نظر خود را به یکدیگر وصل کرده و عکسی کاملا جدید را پدید بیاورد.

    ۸: اولویت بندی مخاطبان

    شما با فعال کردن این حالت میتوانید مخاطبانی را که بیشتر برای شما اهمیت داشته را در اول فهرست مخاطبین قرار دهید و زمانی که از این مخاطبان برای شما پیامی ارسال میشود دستگاه آلارم مخصوصی را داده و پیام را صدر پیام های جدید قرار میدهد.

    ۹: بررسی اطلاعات تماس

    شما به راحتی میتوانید حتی در حین صحبت کردن از فعل و انفعالات تماس گیرنده آگاه شوید و آنها را به صورت پستهایی در حساب گوگل خود مشاهده نمایید.

    ۱۰: دریافت تماس بدون خروج از برنامه

    آیا شما از آن دسته کسانی هستید که در هنگام بازی به شما زنگ زده و کل بازی را بهم میریزند خب شما با فعال کردن این حالت به راحتی میتوانید هم به بازی و هم به تماس های خود جواب دهید.

    برای اطلاعات بیشتر از این ۱۰ ویژگی لطفا به پست اصلی سامسونگ مراجعه نمایید در این پست تصاویر و دستور العمل ها برای فعال سازی این مشخصه ها قرار گرفته شده است.

    (۲۳)(۹)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.