• حضور موتور قدرتمند Unreal Engine 4 در سیستم عامل Windows Phone

    ue4
    همان طور که میدانید در CES امسال قدرت نمایی Unreal Engine 4 بر روی محصولات اندرویدی مورد تحسین بسیار قرار گرفت و همگان را منتظر دیدن بازی های جدید در نسل بعدی اسمارتفون ها گذاشت . حال مدیر ارشد توسعه دهندگان این موتور قدرتمند از حضور این موتور در سیستم عامل Windows Phone خبر داد متن کامل این مصاحبه را در ادامه می توانید بخوانید.

    در حال حاضر تیم ما برخی کار ها در این راستا را انجام داده اند و ما میخواهیم برای حمایت از این سیستم عامل نهایت تلاش خود را بکنیم البته همان طور که می دانید بیشتر تمرکز ما بر روی دو سیستم عامل مشهور Android و iOS میباشد ولی در حال حاضر و با توجه به رشد سیستم عامل مذکور هدف ما کمک به این سیستم عامل و ایجاد بازاری جدید برای کمپانی خودمان میباشد.

    با توجه به گزارشات فراوان این موتور قبل از سال ۲۰۱۵ وارد سیستم عامل WP خواهد شد البته باید بدانید که تنها بازی تایید شده در حال حاضر که توسط این موتور و برای سیستم عامل مذکور در حال ساخت میباشد بازی معروف Warhammer 40K خواهد بود ولی قطعا در تابستان امسال خبر های بهتری برای کاربران این سیستم عامل منتشر خواهد شد که قطعا آنها را شگفت زده خواهد کرد.

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.