• اطلاعاتی از Xperia Z2 Compact به بیرون درز شد

    gsmarena_001
    همان طور که میدانید نسخه جمع و جور پرچمدار قبلی شرکت سونی یعنی Z1 در حال حاضر در بازار های جهانی میباشد ولی چندی پیش مشخصاتی از سوی FCC درز شد که نشان میداد جانشین Z1 Compact در حال ساخت است البته کمپانی سونی هیچ صحبتی در این مورد را تایید نکرده است ولی با توجه به چندین گزارش سونی در حال ساخت اسمارتفونی به شماره مدل NTT DOCOMO و به رمز SO-02F میباشد که با توجه به این شماره مدل احتمال این که این دستگاه Z2 Compact باشد فراوان است تا اینجا مشخص شده که این دستگاه یک میلیمتر بزرگتر از Z1 Compact میباشد.

    همان طور که در تصاویر فوق مشخص است این اسمارتفون دارای دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی میباشد و از لنز انحصاری سونی یعنی لنز G استفاده میکند در این تصاویر فلاش LED در کنار دوربین قرار گرفته است که این نشان میدهد که ما با نسخه ایی جمع و جور سروکار داریم زیرا در دو پرچمدار قبلی و فعلی شرکت سونی یعنی Z1 و Z2 فلاش در زیر دوربین تعبیه شده است.

    با توجه به گزارشات و تصاویر به احتمال فراوان این دستگاه Z2 Compact خواهد بود که ممکن است دارای صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی باشد که این یعنی ۰٫۲ اینچ بزرگتر از Z1 Compact ولی برای اثبات این حرف باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر شود.

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.