• تریلر جدیدی از Rise of Prometheus در GDC منتشر شد

    Godfire-600x337
    بیش از نیمسال از معرفی بازی فوق گذشته است گیمی که قرار است صنعت بازی های ماجراجویی در بازار موبایل را دگرگون کند همان طور که میدانید این بازی برای پلتفرم های IOS ” Android منتشر میشود و اکنون توسعه دهنده این گیم پس مدتی طولانی بعد از معرفی تریلر جدیدی را منتشر کرده که اطلاعاتی جدید از این بازی را برای ما منتشر میکند.

    بازی Godfire داستان خود را از اساطیر یونانی الهام گرفته و به هیچ وجه شبیه بازی Infinity Blade نمیباشد توسعه دهنده این بازی اعلام کرده که این گیم به صورت RPG دنبال میشود یعنی بسیاری از المان های یک بازی RPG یعنی ارتقا یافتن را در اختیار خواهد داشت که برای RPG دوستان یک خبر خوب خواهد بود شما میتوانید در بازی سلاح ها و زره های خود را تقویت کرده و قدرت های خود را افزایش دهید.

    Godfire به احتمال فراوان در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. ممنون لطفا تریلر رو هم قرار بدین .
    اول که بازی رو نشون دادن انتظار یک گاد آف وار داشتم ولی این بازی بیشتر به سمت یه وایلد بلاد دیگه رفته!حالا مهم نیست داستان برام خیلی مهمه تو این بازی. طراحی هنری محیط فوق العادست گیم پلیم که انگار دیگه هک اند اسلش نیست تاسفم خوردم...

    (۱)(۰)
  2. سلام
    آقا ببخشید میدونید این بازی دقیقا کی میاد؟؟ آخه الآن در ۳ ماه دوم سال هستیم ولی خبری از بازی نیس.
    میدونید دقیقا کی میاد؟

    (۰)(۰)