• Rovio قسمت جدیدی را از Tiny Thief در یک تیزر نشان داد

    Tiny-Thief-Bewitched-620x348
    اخیرا Rovio هفته ی پر “تیزری” را گذرانده است.اول از همه شاهد معرفی شدن Angry Birds Stella بودیم(که گفته می شود در پاییز عرضه خواهد شد) و بعد از آن نیز Angry Birds Epic که تحت عنوان یک RPG معرفی شد.(که به زودی عرضه خواهد شد) اکنون که از Angry Birds خلاص شده ایم (!) , این شرکت اقدام به انتشار یک تیزر از episode جدید عنوان Tiny Thief کرده است که با نام Bewitched شناخته می شود.

    به مانند سایر تیزر های این شرکت , هیچ چیز به طور کامل بیان نشده.ما قهرمان بازی را می بینیم که به طوری خاصی حرکت کرده و به یک تخم (egg) نزدیک می شود. در حین قدم برداشتن او , یک مار بزرگ در انتظار اوست. وقتی که قهرمان بازی موفق می شود که آن تخم را بدزدد, مار با صدای “hiss” از راه می رسد!
    در نسخه فعلی نیز با وجود ۶ مرحله شاهد نو آوری های زیادی هستیم و گاها دیده شده بسیاری وقت زیادی علاوه بر به پایان رساندن این عنوان خرجش می کنند. نسخه Bewitched به زودی منتشر خواهد شد و انتظار داریم علاوه بر افزوده شدن چند مرحله , عنصر نو آوری را به مانند گذشته در این عنوان شاهد باشم.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. بسیار عالی!
    بالاخره تو هر پلتفرمی باید یه میلکر وجود داشته باشه یوبی تو کنسولا رویو هم تو موبایل گیمینگ! :دی

    (۰)(۰)