• در طول دو ماه، اس۴ چیزی حدود بیست میلیون فروخت

    samsung-galaxy-s4-lock-screen

    samsung-galaxy-s4-lock-screen
    چیزی حدود ۲ ماه از لانچ(عرضه)اس ۴ به طور جهانی می گذرد و خبر های خوبی از فروش این اسمارتفون به گوش می رسد.بیان شده تنها در عرض ۲ ماه،سامسونگ توانسته ۲۰ میلیون واحد از این اسمارتفون را به فروش برساند. JK Shin،یکی از اعضای اصلی سامسونگ این رقم را تأیید کرده است.

    از سایر ارقام این فروش این اسمارتفون باید به ۱۰ میلیون فروش در طول یک ماه اشاره کرد.در مقایسه با اس۳ نیز باید گفت که اس۳ در طول مدت ۱۰۰ روز توانسته بود به رقم ۲۰ میلیون واحد برسد.البته جالب است بدانیم که برخی از گزارش ها نشان می داد که سامسونگ در فروش اس۴ بعد از آن ۱۰ میلیون فروش در وضعیت خوبی قرار ندارد.با این حال اس۴ در اواخر ماه آپریل لانچ شد و اکنون توانسته به این رقم تحسین بر انگیز دست پیدا کند و باید دید تا کی سامسونگ بر فروش آن در بازار تأکید دارد و چه بر نامه هایی برای نوت۳ دارد.به طور میانگین،بیان شده که این اسمارتفون در هر دقیقه ۲۲۸ واحد و در هر روز ۳۳۳,۳۳۳ عدد فروخته است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.