• نسخه جدید Galaxy Beam در یک منبع چینی مشاهده شد

    gsmarena_001
    سری Beam سامسونگ با دارا بودن pico projector هایی همراه خود هیچ وقت آن طور که انتظار می رفت مورد حمایت کاربران واقع نشد اما به نظر می رسد نسخه جدید تری از این سری در حال ساخت است. اسمارتفونی که با کد نام Samsung SM-G3858 شناخته شده است , یک گوشی mid-range خواهد بود که جایگزین مدل فعلی خواهد شد.

    اطلاعات فعلی از این گوشی در سایت Tenaa بیان شده که یک منبع چینی می باشد. بر اساس این گفته ها انتظار می رود که این محصول داری صفحه نمایشی ۴٫۶۶” LCD با رزولوشن WVGA و پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲GHz همراه با ۱GB RAM می باشد. سیستم عامل آن نیز Android 4.2.2 Jelly Bean بیان شده است . متاسفانه اطلاعات زیادی پیرامون projector که در بالای آن در تصاویر مشاهده می شود بیان نشده است. این پروژکتور در بالای Power key دیده می شود. سری های قبلی Beam از پروژکتور هایی با رزولوشن ۶۴۰ در ۳۶۰ استفاده می کردند.از سایر مشخصات احتمالی نیز به ۵MP / 1080p camera و ۳G connectivity , ابعاد ۱۳۴٫۵ * ۷۰ * ۱۱٫۷mm و وزن ۱۶۵٫۵ گرم اشاره شده است.
    gsmarena_002

    gsmarena_003

    gsmarena_004

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.