• LG-F320 با اسنپدراگون ۸۰۰ ،بنچمارک هایش لیک شد،همان LG G2؟

    LG-logo

    LG-logo
    از طرفی نسخه LTE-A اس۴ و از طرفی اکسپریا زد اولترا،گوشی هایی (دومی فبلت!)می باشند که استفاده از اسنپدراگون ۸۰۰ در آن ها به ثبت رسیده است و قرار است تا اولین محصولاتی باشند که از این چیپست استفاده می کنند.اما در این بین شرکت الجی نیز وجود دارد که یکی از اسمارتفون هایش را به این چیپ ست مجهز می کند.

    اسمارتفونی با کد نام LG-F320 در بنچمارک AnTuTu مشخص شده که پردازنده های آن تا فرکانس کاری ۲٫۳GHz کلاک شده اند.بر اساس این بنچمارک و همان طور که از این پردازنده انتظار می رود،این اسمارتفون توانسته به امتیاز ۳۲,۰۰۲ در آن توتو دسترسی پیدا کند که جای تحسین دارد.برای مقایسه ای(توجه داشته باشید که هیچ کدام رسمی نیستند)باید بیان کرد که Galaxy S4 LTE-A توانسته بود به چیزی حدود ۳۱,۴۹۱ و همچنین اکسپریا زد الترا نیز با امتیاز ۳۴,۷۵۸ در آن توتو از سایر محصولات مجهز به این چیپ می باشند.

    LG-F320-benchmark

    و اما یک سوال:آیا این همان اسمارتفونی است که قرار است در رویداد ۷ آگوست در طی همایش الجی در کره معرفی شود؟بر اساس شایعات،انتظار می رود این اسمارتفون دارای مشخصات زیر باشد:
    ۱۰۸۰p display
    13MP camera
    Android 4.2.2 Jelly Bean

    (0)(0)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.