• احتمال معرفی چیپست ارتقا یافته Exynos در ces

    http://androidspin.com/wp-content/uploads/2012/04/Exynos.jpg
    چند روز بعد از آغاز سال نو میلادی نمایشگاه CES مثل همیشه برگذار میشه وتمام مشتاقان صنعت موبایل و شرکت های بزرگ خودشون را برای این مراسم بزرگ آماده می کنند . و خبرنگاران هم خودشون را از سراسر دنیا به لاس وگاس محل برگذاری نمایشگاه میرسانند تا تمام خبرها را پوشش بدن و حالا تیم توسعه پردازنده Exynosسامسونگ د تویتر خود اعلام کرده که : Are you ready to UnlockExynos
    که نشان می دهد که این تیم احتمالا چیپست بهینه ای را آماده کرده اند البته اگر بخواهیم از این پست برداشتی داشته باشیم می توان به حدس های زیر اشاره کرد:
    ۱٫احتمالا استفاده هم زمان از هشت هسته که قبلا این اتفاق افتاده پس این حدس رد میشه
    ۲٫احتمال رونمایی از چیپ ۶۴BIT چون قبلا قولش را داده بودند
    ۳٫افزایش پهنای باند برای افزایش قدرت اجرایی هر هشت هسته
    ۴٫استفاده از Widcon Technology (این تکنولوژی به دستگاه اجازه میده که اطلاعات مستقیم از PROCESSOR مستقیم و بدون اتصال سیم به MEMORY منتقل شوند که پهنای باند را به ۱۷GB/s میرسونه)

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. ۶۴bit---> 4GB RAM
    در این زمینه شکی ندارم. ولی پیشبینی می کنم که بازم بهینه سازی A57 و A53 توی یک چیپ همه ی نیاز هاشو بر طرف نکنه.(به خاطر فروش زیاد) البته حل شدن مشکلاتی که توی A15-A7 بود (اس۴ ،نوت۳ و...) هم از کم ترین انتظارات هست.(چیز هایی که اگه عملی نشه توی نسل بعدی اسمارتفون هاش جای تعجب داره!)

    (۰)(۰)