• منتظر Dark Souls بر روی موبایل ها نباشید!

    Dark-Souls-Mobile-by-Namco-Bandai-in-2014

    بسیاری از خوره های گیم طبیعتا با سخت ترین بازی تاریخ آشنایی دارند بله Dark Souls بخاطر سیاست های تاز Namco عده ای انتظار داشتند تا نسخه ای از این عنوان بر روی موبایل ها عرضه شود اما بر طبق اعلام Namco Bandai حتی اگر آن ها راضی باشند که این بازی برای پلتفرم های موبایل بیاید، خود استدیوی From Software علاقه ای به این کار ندارد.


    Alex Adjaj که مدیر جهانی بخش استراتژی عناوین موبایل Namco Bandai است در این مورد اظهار داشته است :
    ما دوست داریم که Dark Souls برای موبایل بیاید، ولی انجام چنین کاری بسیار مشکل است زیرا افرادی که در استدیوی From Software هستند بسیار کنسول گرا می باشند و اگر بخواهیم نظرشان را در این مورد تغییر بدهیم، مدت زیادی طول خواهد کشید.
    طراحان ارشد Dark Souls می گویند که ما نمی خواهیم این بازی را برای موبایل بسازیم، به خاطر این که در آن صورت مجبوریم که کنترل بازی را تغییر دهیم و بنابر این نمی خواهیم یک Dark Souls دیگر بسازیم.
    البته Alex Adjaj در ادامه صحبت هایش همچنان امیدوارانه به آینده نگاه می کند و می گوید :
    من فکر می کنم که این سناریو غیر ممکن نباشد که ببینیم در آینده یک Dark Souls برای موبایل بیاید.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. wwwwwwwwwwwwwwwwwwoooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo evaaaaaalllll mamnoooooonnnnn asheghtaaaaaaaam

    (0)(0)
  2. اگر یه همچین بازی بخواد روی موبایل اجرا مسلما کنترل بازی تغییر می کند و جذابیت بازی از دست میره.اگر یه روز این بازی برای موبایل بیاد من که اصلا اونو رو موبایلم اجرا نمی کنم.چون خسته کننده است...

    (۰)(۰)