• HTC Desire 400 معرفی شد


    کمپانی HTC بی سر و صدا محصول جدید خود HTC Desire 400 را معرفی کرد. این موبایل دو سیم کارت با صفحه ۴٫۳ اینچ ۴۸۰ * ۸۰۰، پردازنده ۴ هسته ای و ۱٫۲ گیگا هرتز Snapdragon 400، یک گیگا بایت رم، فلاش LED، دوربین ۸ مگا پیکسل با فلاش LED در پشت و ۱٫۶ مگا پیکسل در جلو، ۴ گیگا بایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه و باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعت که برای حدود ۱۲ ساعت مکالمه ۳G مناسب است به بازار خواهد آمد.

    گفته شده که در سایت HTC اوکراین اعلام شده است یک ورژن از این موبایل هم با پردازنده دو هسته ای، دوربین ۵ مگا پیکسل در پشت و VGA در جلو آماده فروش خواهد شد تا برای بازار موبایل های ارزان تر هم دیوایس دو سیم کارت جدیدی عرضه شود. کمپانی HTC در تلاش برای حضور فعال تر در بازار موبایل است تا بتواند با گسترش محصولات وضعیت اقتصادی خود را که در یکی دو سال اخیر رو به افول بوده است بهبود ببخشد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.