• انتشار آپدیت تبلت Surface Pro 2 متوقف شد

    بسیاری از کاربران Microsoft Surface Pro 2 که در طول روزهای گذشته دیوایس خود را  آپدیت کرده بودند به علت برخورد با مشکلات نرم افزاری مختلف در فروم های مایکروسافت به بحث و اعتراض در این مورد پرداختند که نهایتاً این اعتراضات مایکروسافت را بر آن داشت که انتشار این آپدیت را متوقف نماید.

    در متن بیانیه این کمپانی آمده است: “برای حصول اطمینان از تجربه کاربری مناسب مشتریان در طول دوره تعطیلات، ما حذف آپدیت اخیر Surface Pro 2 را که از تاریخ ۱۰ دسامبر در اختیار کاربران بود آغاز کرده ایم و در حال تلاش برای انتشار ورژن اصلاح شده آن پس از تعطیلات هستیم”. جالب اینجاست که با وجود بیانیه مایکروسافت، برخی از کاربرانی که اقدام به نصب این آپدیت کرده بودند در حال پیدا کردن راه حل برای مشکلاتی از قبیل مصرف زیاد باتری، اختلال در حالت Sleep تبلت و داغ کردن تبلت بر اثر آن و ارائه این راه حل ها در فروم های مختلف هستند.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.