• مدیاپردازش عرضه کننده G Pad در ایران خواهد بود

    مدیا پردازش- واردات و عرضه تبلت ۸٫۳   G Pad  ال‌جی به صورت انحصاری در اختیار شرکت مدیا پردازش قرار گرفته است.

    به گزارش روابط عمومی مدیا پردازش، این برای نخستین بار نیست که محصول ال جی به صورت انحصاری در اختیار مدیاپردازش قرار می‌گیرد، چرا که این شرکت پیش از این نیز توانسته به دلیل گستردگی واردات و فروش بالا، توزیع انحصاری برخی از مدل ها را از آن خود کند.

    از نقاط قوت تبلت جدید ۸٫۳ G Pad  ال‌جی می‌توان به پردازنده قدرتمند چهارهسته‌‌ای ۱٫۷ گیگاهرتزی، سیستم عامل اندروید ۴٫۲٫۲، صفحه نمایش فول اچ دی با تکنولوژی IPS و تراکم ۲۷۳ پیکسل در اینچ و باطری بسیار قدرتمند ۴۶۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

    کار با این تبلت تازه وارد، به دلیل برخورداری از اینفرارد نیاز به ریموت کنترل برای تعویض کانال‌ها را از بین می‌برد چرا که از این طریق،  G Padال جی را می‌توان به ریموت کنترل تبدیل کرد.

    همچنین این تبلت دارای دوربین عکاسی پنج مگاپیکسل با قابلیت پانوراما و فیلم برداری فول اچ دی ۳۰ فریم بر ثانیه  است.

    نرم‌افزار Qpair برای انتقال راحت اطلاعات، مدیریت تماس‌ها و پیام‌ها از گوشی روی تبلت و همچنین استفاده از اینترنت خط تلفن همراه بر روی تبلت ال جی جی پد نصب شده است.

    حافظه داخلی این  تبلت تازه وارد ۱۶ گیگابایت وقابل ارتقا تا ۶۴ گیگابایت است.

    از سایرویژگی‌های این تبلت می‌توان به قابلیت Qslide (اجرای همزمان چند برنامه)، Quick Remote(کنترل کردن وسایل الکترونیکی مثل تلویزیون با تبلت)، Multi User Function (چند کاربره) برای تعین سطح دسترسی هر شخص به برنامه‌ها وقابلیت Knock On (ضربه روی صفحه نمایش) برای روشن یا خاموش کردن صفحه نمایش تبلت اشاره کرد.

    تبلت ۸٫۳ LG G Pad دارای  قابلیت  Quick Translateبرای ترجمه سریع و راحت، قابلیت  Capture Plusبرای ذخیره راحت تمامی محتوای یک صفحه اینترنتی داخل تبلت، قابلیت Clip Tray برای بریدن یا کپی کردن کل یا بخشی از عکس یا متن و قراردادن در جای دیگر تا بیست عدد است.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.