• ۱٫۵ میلیون هواوی Honor 3C در ۳۶ ساعت!

    Huawei-Honor-3C_20131220

    سه روز پیش هواوی محصول جدید خود Honor 3C را معرفی کرد و روز بعد از آن پیش فروش این موبایل آغاز شد. این موبایل دو سیم کارت که با قیمتی در حدود ۱۳۰ دلار امریکا(مدل بالاتر آن با رم ۲ گیگا بایت حدود ۱۶۰ دلار خواهد بود) در چین عرضه خواهد شد

    با صفحه ۵ اینچ ۷۲۰p، پردازنده ۴ هسته ای مدیاتک، یک گیگا بایت رم، دوربین ۸ مگا پیکسل و  اندروید ۴٫۲ مورد توجه مشتریان بسیاری قرار گرفت و در مدت ۳۶ ساعت پس از آغاز پیش فروش بیش از یک و نیم میلیون نفر برای خرید آن ثبت نام کردند. نام نویسی برای خرید Honor 3C تا ۲۵ دسامبر یعنی ۶ روز دیگر ادامه خواهد داشت. البته این نام نویسی به معنی خرید قطعی نیست و امکان انصراف برای خریداران وجود دارد اما برای هواوی به ثبت رساندن چنین رقمی به معنی بازار رو به رشد این تولید کننده بزرگ است که می تواند زنگ خطری برای بزرگان بازار تلفن های هوشمند محسوب شود.

    هنوز مشخص نیست که این موبایل و دیگر محصول جدید و ۵٫۵ اینچی هواوی یعنی Honor 3X چه زمانی وارد بازار دیگر مناطق جهان خواهند شد.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.