• Lara Croft: Reflections در ۲۰۱۴ به iOS می آید!

    2407837-lara+croft+reflections+3

    Square Enix مثل اینکه به این زودی های کارش با پلتفرم موبایل تمام نخواهد شد! حتما می دانید به تازگی پورت اولین نسخه Lara Croft هفته قبل برای iphone و ipad در appstore منتشر شد. حالا خبر رسیده است یک لارا کرافت جدید دیگر برای سیستم عامل iOS در راه است!
    گفته شده است که Lara Croft: Reflections , آن لارای قبلی نیست!یعنی در این بازی شما نمی توانید به اطراف بدوید و تیر اندازی کنید ,بلکه این بار یه بازی مبارزه ای به وسیله ی کارت ها است که در آن باید سلاح های خود را ترکیب کنید به مبارزه بپردازید (که مطمئنا با این سبک اشنایی دارید!) و با دشمنان خود تجارت کنید. در طول بازی شما چیز های جدید به دست می اورید و می توانید لارای خود را اپگرید کنید و هر بار قدرت های جدیدی را به او اضافه کنید.
    این بازی دارای بخش چند نفره نیز می باشد که بازیکنان می توانند در بخش های PvP و co-op به مبارزه و رقابت بپردازند و پاداش بگیرند.
    Lara Croft: Reflections در اوایل سال ۲۰۱۴ برای سیستم عامل iOS منتشر خواهد شد.

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.