• محصولات LG مزه ی کیت کت خواهند داد!!!

    کاربران LG G2 در بازار خانگی کره، از اواخر ماه جاری امکان به روز رسانی به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی KitKat را خواهند داشت.

    • مدل‌ها و زمان عرضه بسته‌های  به روز رسانی، به صورت جداگانه به زودی اعلام خواهد شد.

      سه نسخه خانگی LG G2 که در ماه آگوست از سوی شرکت LG معرفی و ارائه شدند، نخستین محصولاتی محسوب می‌شوند که شانس ارتقا به نسخه KitKat ر بدست آورده‌اند. این اتفاق به زودی در مورد نسخه بین المللی گوشی نیز رخ داده و کاربران G2 در سرتاسر دنیا می‌توانند از چنین امکانی بهره مند شوند.

      نزدیک به دو ماه از معرفی نسخه جدید سیستم عامل Google می‌گذرد و با اینکه این مدت، زمانی طولانی محسوب نمی‌شود اما  LG به شدت مشغول سفارشی سازی ، آماده سازی و به کارگیری نسخه KitKat برای ارائه تجربه کاربری خوب و منحصربفرد در محصولات خود است.

      ماه پیش و برای نخستین بار Google ، از نسخه جدید سیستم عامل خود به همراه LG Nexus 5 پرده برداشت. طبق خبرهای رسیده، در آینده ای نه چندان دور شاهد به روز رسانی تبلت‌های  LG G Pad 8.3 و همین طور نسخه گوگلی آن یعنی LG G Pad 83 Google Play Edition به نسخه جدید اندروید نیز خواهیم بود.

      LG اعلام کرده است که در آینده ای نزدیک لیستی از دستگاه‌های ی که این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد به همراه زمانبندی آن را، در دسترس عموم قرار خواهد داد.

      پارک جونگ سئوک، مدیرعامل LG Electronics می‌گوید: ما سعی داریم تا هر چه سریعتر به روز رسانی KitKat را برای دارندگان گوشی‌های  هوشمند LG مهیا کرده و در اختیار آنان قرار دهیم. هدف ما ایجاد محیطی راحت و جدید برای مشتریان‌مان است تا بتوانند با پشتیبانی ما، تجربه ای لذت بخش از استفاده از گوشی‌های‌شان داشته باشند.

      توجه: تمام کشورها به نسخه کیت کت به طور همزمان دسترسی نخواهند داشت و برخی مناطق دیرتر این نسخه را دریافت می‌کنند.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. بچه ها به نظرتون گوشیمو ارتقا بدم به اندروید کیت کت.
    میترسم بازیای قبلی رو گوشیم نیاد.
    یه سوال دیگه آیا این ورژن زیباتر از ورژن اصلی اندروید جی ۲ هستش؟

    (۰)(۰)