• تاخت و تاز سامسونگ با ۴ تبلت جدید در سال ۲۰۱۴

    با افزایش مصرف تبلت ها و جایگزینی سریع کامپیوتر های شخصی توسط این بخش نوپای صنعت دیوایس های قابل حمل هر یک از تولید کنندگان در تلاش است که بتواند سهم بیشتری از این بازار وسیع را به خود اختصاص دهد. سامسونگ هم به عنوان بزرگترین تولید کننده جهان در بخش موبایل و تبلت از این قاعده مستثنی نیست و شایعات خبر از عرضه احتمالی ۴ تبلت جدید از این کمپانی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ می دهند.

     البته هنوز اطلاعات کافی در مورد این دیوایس ها در دست نیست اما بر اساس اخبار رسیده به نظر می رسد که Galaxy Tab 3 Lite یکی از این محصولات باشد که با قیمتی بسیار پایین رقابت این گروه را وارد حیطه جدیدی خواهد کرد.

    همان طور که در گذشته شنیدیم احتمالاً تبلت یا تبلت های Super AMOLED جدید سامسونگ نیز به زودی وارد بازار خواهند شد و نوت ۱۲ یا SM-P900 هم در کنار تبلت پی سی ۱۳٫۳ اینچ (و احتمالاً با دو سیستم عامل اندروید و ویندوز) جدید سامسونگ هم به این محصولات ملحق خواهند شد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.