• Lumia 2020 به Surface Mini تبدیل میشود؟

    برخی اخبار رسیده حاکی از متوقف شدن پروژه تبلت Lumia 2020 نوکیا است که چندی پیش حتی تصاویری از اولین نمونه های آن منتشر شد و حال به نظر می رسد که مایکروسافت در حال آماده کردن Surface Mini با صفحه ۸ اینچی فول اچ دی و امکاناتی نظیر Air Gesture است.

    البته با توجه به انتقال مالکیت نوکیا به مایکروسافت اتخاذ چنین تصمیمی چندان هم دور از ذهن نیست و در واقع عرضه همزمان دو تبلت ویندوزی ۸ اینچی فول اچ دی از طرف یک کمپانی قدری عجیب خواهد بود. گفته شده است که محصول جدید مایکروسافت با ویندوز ۸٫۱ و چیپست Bay Trail که به نوعی تضمین کننده عمر باتری طولانی است به بازار خواهد آمد. با توجه به اینکه هنوز هیچ خبری از طرف این کمپانی در مورد Surface Mini منتشر نشده است مشخص نیست که دیگر مشخصات این تبلت چه خواهند بود اما احتمالاً شاهد ورود پر قدرت مایکروسافت به بازار تبلت های ۸ اینچی هستیم زیرا رقبایی قدر مانند آیپد مینی، LG G Pad 8.3 و Galaxy Note 8در حال حاضر حضوری پر فروغ در این بخش دارند.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.