• شایعه:Nexus 7 مشخصات، ویژگی ها و جزئیات راه اندازی با ASUS ذکر شده در چت

    تصاویری از چت ادعایی بین یک مشتری و یک نماینده اسوس به نظر می رسد به فاش کردن مشخصات و ویژگی های دستگاه اعلام شده بلکه جزئیات راه اندازی.

    با توجه به تصاویر موجود در گالری زیر، در ابتدا در + Google توسط یک وکیل نوشته شده، مشتری که نامش ذکر نشده به تازگی با ASUS هرزه که نامش ذکر نشده در مورد ASUS K009 داشتند حرف زدند، با جزئیات اشاره دوم در مورد راه اندازی تبلت، بلکه برخی از مشخصات و ویژگی های.

    ما هیچ راهی از تایید جزئیات ارائه شده در گفت و گو (رونویسی از آن در دسترس است که در زیر)، و ما هیچ ایده چه تصویری را نشان می دهد یک مکالمه واقعی است که صورت گرفته و یا اینکه آیا آن را تولید کرده است.

    با این حال، بسیار عجیب و غریب برای یک کارمند را به فاش کردن جزئیات بیشتر در مورد محصول اعلام نکرده است، و آن را حتی غریبه به او / در حال حاضر خود را به مشخصات مشتریان و ویژگی های که ممکن است یا ممکن است نهایی. نه به ذکر است که این کارمند خاص ASUS نمی داند که در سه ماهه دوم سال جاری در واقع به پایان می رسد.
    از مشخصات لیک شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ۷ inch LED with 1980*1200 resolution
    Qualcomm Snapdragon 600 Quad Core CPU / Snapdragon APQ8064 CPU
    2GB of RAM
    32GB internal storage
    5Mpx rear camera and 1.2Mpx front camera
    Android 4.3
    4000mAh battery
    Wifi a/b/g/n,Bluetooth 4.0 and NFC enabled
    LTE / WCDMA / GSM support
    البته توجه داشته باشید که هیچکدام از این موارد به تأیید نهایی نرسیده.

    New Nexus 7
    New Nexus 7

     

    New Nexus 7
    New Nexus 7

     

    (0)(0)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.