• هونامی:دوربین ۲۰MP و فیلمبرداری ۴K،UI آپدیت شده،و…

    gsmarena_001

    gsmarena_001
    نه تنها دیروز،بلکه در هفته ی اخیر عکس های زیادی از این گوشی منتشر شد که اطلاعاتی از آن را مشخص می کرد.همان طور که می دانید،کد نام این گوشی Honami می باشد و در حال حاضر باز هم اطلاعات جدیدی از مشخصات آن منتشر شده که در نوع خود جالب می باشد.از جمله ی این تغییرات ،محیط کاریری جدید می باشد.

    از تغییرات UI آن می توان به آپدیت شدن launcher،app drawer جدید،همچنین یکسری نرم افزار های جدید(برای مثال Walkman app)اشاره کرد.همچنین امکان اجرای چندین نرم افزار در یک صفحه نیز وجود دارد.(همزمان)همچین در این محیط کاربری توسعه یافته ساعت،ماشین حساب،تقویم و نرم افزار های ارتباطی نیز یافت می شود.keyboard آن نیز ویژگی های جدیدی به آن افزوده شده که آن را کمی نسبت به سایر پرچمداران گذشته متمایز می سازد.Honami در حال حاضر یکی از مورد انتظار ترین گوشی های سونی محسوب می شود و بسیار ها منتظر دیدن عملکرد دوربین ۲۰-megapixel ـی آن هستند(با رزولوشن ۵۲۴۸ در ۳۹۳۶)همچنین ISO این دوربین به ۱۲۸۰۰ نیز رسیده است.جالب است بدانید این گوشی از نخستین اسمارتفون هایی خواهد بود که می تواند ویدئو هایی با کیفیت ۴K (یا همان ۴۰۰۰×۲۰۰۰ pixel resolution)به ثبت برساند.
    همچنین فراموش نکنید که به مانند بسیاری از پرچمداران آینده،Snapdragon 800 چیپ ست مورد استفاده در این اسمارتفون خواهد بود.

    Honami SS

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.