• Galaxy Grand 2 معرفی شد

    Galaxy-Grand-2

    Galaxy-Grand-2

    سامسونگ چند روز پیش محصولی جدید با نام Galaxy Grand 2 معرفی کرد که نسبت به نسل قبل خود Galaxy Grand امکانات و توانایی هایبیشتری دارد. ظاهر این موبایل الهام گرفته از طراحی بدنه نوت ۳ است که در قاب پشت طرحی چرم گونه دارد.

    صفحه ۵٫۲۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ * ۷۲۰ که نسبت به صفحه نمایش WVGA نسل قبل کیفیت بالاتری دارد، پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۲ گیگا هرتز، ۱٫۵ گیگا بایت رم، ۸ گیگا بایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت microSD، باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت، پشتیبانی از دو سیم کارت، دوربین ۸ مگا پیکسل و اندروید جلی بین ۴٫۳ از جمله مشخصات اعلام شده برای این محصول جدید کره ای ها هستند. همچنین سامسونگ برخی از برنامه های خود از قبیل S Translator، S Travel، Sound & shot، Group Play و … را نیز در بخش نرم افزاری محصول جدید خود گنجانده است. این موبایل به صورت اولیه با رنگ سفید به بازار خواهد آمد اما در بعضی مناطق مدل های مشکی و صورتی آن نیز عرضه خواهد شد. موبایل Grand 2 ابعادی برابر با ۱۴۶٫۸ * ۷۵٫۳ * ۸٫۹ میلی متر داشته و ۱۶۳ گرم وزن خواهد داشت.

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.