• لیستی از فرامین Google Now

    google-now

    google-now

    یکی از امکانات قابل استفاده گوگل برای کسانی که اقلاً تا حدی به زبان انگلیسی تسلط دارند Google Now است که به عنوان یک دستیار می تواند در خدمت کاربران باشد. این برنامه در اندروید ۴٫۴ هم با امکاناتی بیشتر از ورژن های قبل ارائه شده است.

     به صورت اولیه بیشتر کاربران از گوگل برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند، برخی از کاربران از امکانات دیگر گوگل نظیر Calendar، Weather، Maps، آخرین اخبار موضوعات مختلف و … نیز استفاده می کنند. به کمک Google Now و با استفاده از فرامین صوتی می توان بسیاری از امور را سریع تر از حالت معمول آنها انجام داد. برای این کار باید با گفتن Ok Google در بخش جستجوی گوگل موبایل های اندروید و سپس پرسیدن سوال مربوطه و یا گفتن مطلب مورد نظر برای یادآوری به شما در تاریخ معین دستور لازمه را صادر کنید تا بقیه کار را گوگل انجام دهد. البته استفاده از فرمت های خاص می تواند نتایج حاصله را دقیق تر بکند. برای بهتر دانستن این فرمت ها TrendBlog تصویری منتشر کرده است که در آن به ۶۰ دستور صوتی قابل استفاده در Google Now پرداخته و با گروه بندی مناسب آنها پیدا کردن موارد مورد نظر را بسیار آسان نموده است. در ادامه مطلب می توانید این تصویر را مشاهده کنید.

    google-now-infographic

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.