• نسخه Cellular تبلت Nexus7 به کیت کت مجهز شد

    nexus-7-cellular-4.41

    nexus-7-cellular-4.41

     

    گوگل اقدام به انتشار آپدیت اندروید ۴٫۴ برای نسخه سلولار (با پشتیبانی از سیم کارت) تبلت نکسوس ۷ کرد. آپدیت فوق برای هر دو مدل ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ این تبلت خواهد بود. آپدیت اندروید ۴٫۴ در حدود ۱۰ روز پیش برای نکسوس ۷ های بدون پشتیبانی از سیم کارت منتشر شده بود.

    از جمله امکانات جدید اندروید ۴٫۴ بر روی این تبلت ها سیستم یکپارچه Hangouts برای پیام کوتاه، MMS و چت های Gtalk است. همچنین گفته می شود که با نصب این آپدیت کارکرد رابط کاربری، مولتی تسکینگ و مدیریت مصرف رم بهبود خواهند یافت. علاوه بر موارد فوق برنامه Phone با توانایی جستجوی منطقه ای و ویرایش جدید گالری عکس های گوگل نیز در این آپدیت گنجانده شده است. با انتشار این آپدیت اکنون تمامی موبایل ها و تبلت های نکسوس ۴، نکسوس ۵، نکسوس ۷ و نکسوس ۱۰ به اندروید ۴٫۴ ارتقا یافته اند و پس از این نوبت به دیگر کمپانی ها خواهد رسید تا دیوایس های اندروید خود را به جدید ترین ورژن سیستم عامل گوگل آپدیت کنند.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.