• GTA: San Andreas به اندروید , iOS و WP می آید!

    Grand-Theft-Auto-San-Andreas-cover

    Grand-Theft-Auto-San-Andreas-cover
    کمتر کسی پیدا می شود که این عنوان از یاد نرفتنی راک استار را بازی نکرده باشد. تقریبا همه ما حداقل یک بار سری معروف بازی های جی تی ای (سرقت بزرگ اتومبیل) را بازی کرده ایم، همانور که میدانید، راکستار برای زنده کردن یاد این بازی ها، در دهمین سالگرد GTA 3 آن را برای آی او اس و اندروید منتشر کرد، همینطور این اتفاق نیز برای GTA: Vice City افتاد، حال گفته می شود که GTA:SA در ماه دسامبر (یک ماه دیگه!) عرضه میشود!

    گفته می شود که این نسخه با نسخه های دیگر فرق می کند و فقط یک مدل پورت شده نیست بلکه گرافیک آن دوباره طراحی شده و دارای سایه هایی با جزییات بهتر است، و همچنین دارای شعاع دید (draw distance) بهتری است و همینطور مدل ماشین ها و کاراکتر ها بهبود یافته است.
    همینطور باید اضافه کنم که راک استار یک کنترلر لمسی جدید را در بازی طراحی کرده و همینطور این بازی از دسته نیز پشتیبانی میکند.
    سیستم چک پوینت بازی هم دچار تغییر شده و شما پس از مردن در هر مرحله نیازی نیست دوباره از اول مرحله بازی کنید.
    بازی جی تی ای سان آندریاس برای IOS, Android, Kindle و Windows phone ماه بعد منتشر می شود، پس به اجبار، باید یک ماه دیگر هم انتظار بکشید

    (۲)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. Arman

    واقعا خبر خوشحال کننده ای بود.
    پیش بینی می شد که مانند نسخه قبلی (vice city) گرافیکش دوبار ه طراحی شه و بافت هاش بهتر بشه . کنترلر لمسی هم باید بهتر می شد .
    در کل ممنون بابت خبر :دی

    (۰)(۰)
  2. خیلی ممنون. در ضمن PGR هم گفته احتمالداره به مانند گذشه وظیفه پورت رو بدن به War Drum Studios . توی خبر هم به controller support اشاره شده و علاوه بر اون سیستم checkpoint هم بهتر شده برای راحت تر شدن پیشرفت توی مراحل.شهر ها هم که به مانند گذشته Los Santos, San Fierro, Las Venturas هستن.

    (۰)(۰)
  3. خیلی ممنون از اخبار خوش حال کنندتان
    خواهش میکنم اساسین بلک فلگ رو برای دانلود روی سایت بگزارید
    سایت اندروید ها این بازی را گزاشته ولی مشکل داری
    با تشکر

    (۰)(۰)
    • سلام . به طور کامل بگم Assassin’s Creed 4 companion Pirates هست! بلگ فلگ وجود خارجی نداره واسه اندروید. چشم به دوستان میگم :دی

      (۰)(۰)