• LEGO The Lord of the Rings هم اکنون بر روی Appstore موجود است!

    LEGO®-The-Lord-of-the-Rings™-iPad-Air-Aragorn-Screenshot-Gameplay

    LEGO®-The-Lord-of-the-Rings™-iPad-Air-Aragorn-Screenshot-Gameplay

    دو روز قبل بود که Warner Bros اعلام کرد که یکی از عناوین خوب خود در سال ۲۰۱۲ یعنی LEGO The Lord of the Rings را برای سیستم عامل iOS پورت می کند. همچنین گفته بود که این بازی در سبک open world action-adventure است. هم اکنون این بای بر روی appstore برای دانلود رو دسترس است!
    هامانطور که کفته شده بود قیمت این بازی ۴٫۹۹$ است. حجم آن برای دانلود چیزی در حدود ۱٫۴GB است. از ویژگی های این بازی می توان به مواردی چون : محیط بزرگ و پر جزئیات , داشتن ۱۰۰ شخصیت قابل بازی , ماموریت های جانبی زیاد و صحنه های سینماتیک زیبا و زیاد اشاره کرد.
    باید بگویم که همچنان خبری از نسخه ی اندرویدی این بازی نیست و سخنی از ان به میان نیامده است.اگر شما طرفدار سری بازی های lego و یا بازی های مشابه به آن هستید , میتوانید با خیال راحت این بازی را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید!

    (۰)(۰)
    • Arman
      Arman

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.