• چگونه Google Now را در اندروید ۴٫۴ (کیت کت) خاموش کنیم؟

    googlenow

    googlenow
    داشتن Google Now بر روی هوم اسکرین چیز خوبی است_ولی شما میتوانید اگر می خواهید آن را بردارید.
    سال ها پیش یک ویرایشگر اندروید پیش بینی کرده بود که ما روزی Google Now را روی هوم اسکرین خود خواهیم داشت و حالا در اندروید ۴٫۴ (کیت کت) ، این حرف به حقیقت پیوسته است.
    حالا این سرویس گوگل روی هوم اسکرین شما است، نه به عنوان یک ویجت یا برنامه جدا، بلکه یک قسمت کامل از لانچر است و تقریبا یک هوم اسکرین است.
    ولی اگر Google Now رو نمیخواهید چگونه خاموشش میکنید؟
    راه های زیادی برای اینکار است _ و یکی از این راه ها این قابلیت نسبتا خوب را از شما به طور کامل میگیرد.

    در نظر بگیرید که با این آموزش شما این سرویس را به طور کامل خاموش میکنید!
    برای اینکار ، به سمت پایین Google Now حرکت کنید (Scroll کنید)، حالا روی دکمه OverFlow بزنید(شبیه سه نقطه است.) و سپس ُSetting را لمس کنید. حالا شما میتوانید خیلی ساده Google Now را خاموش کنید.
    البته، این یعنی اینکه شما دیگر به طور کل Google Now را ندارید، حتی اگه بخواهید آن را به روش قدیمی باز کنید (با دکمه هوم) شما فقط ُSearch رو باز میکنید، نه Google Now، این سرویس به طور کامل قطع شده.
    (برای باز گرداندن Google Now فقط هوم اسکرین را یک لمس طولانی بکنید و سپس Setting را انتخاب کنید)
    یکی دیگر از راه های اینکه از شر این سرویس راحت شوید، نصب یک لاچر است، با این کار شما هنوز میتوانید با دکمه هوم، Google Now را بیاورید.

    (۰)(۰)
    • admin

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.