• نقد بازی Where’s My Water? 2

    wheres-my-water-2-banner-final

    پس از اینکه بازی where’s my water? برای IOS و اندروید منتشر شد، خیلی سریع به بازیهای محبوب و اعتیاد آور ملحق شد، این بازی خیلی جذاب است و دارای فیزیک منحصر بفرد است. در ادامه با یک نقد کوتاه از نسخه جدید این بازی با ما همراه شوید.

    ناشر: Disney Interactive Studios
    سبک: Casual, Puzzle
    پلتفرم: Android,iOS
    قیمت: Free
    نسخه مورد بررسی: ۱٫۰٫۰

    همانند نسخه قبلی، Where’s My Water? 2 نیز با پازل هایی پیش شما می آید که شما در آن باید دکمه هارا فعال کنید، کثیفی هارا نابود کنید و به قهرمان داستان و دوستانش اب برسانید ، در حین اینکار ها اردک ها را هم بگیرید.
    پایه این بازی همچنان دست نخورده است، مرحله های اولیه واقعا راحت هستند ، ولی در مراحل بالاتر، بازی سخت تر میشود و توانایی های شما را به چالش میکشد. بعضی از مرحله ها هم که سخت تر از سخت اند ولی شما همیشه میتونید اگه اون مرحله رو نتونستید برید راه حل اون مرحله رو بخرید.
    4_jpg
    نسخه جدید دارای چند قدرت اضافی است ،شما هنوز هم میتوانید چیز های مخفی رو توی بیش از ۱۰۰ مرحله این بازی جمع کنید.
    این بازی عالی بود اگر که دیزنی این بازی رو تبدیل به یک بازی F2P نمیکرد، شما یک نوار انرژی در بازی دارید و برای بازی کردن حتما باید انرژی داشته باشید.این خیلی بده که دیزنی کاری نکرد که همیشه این انرژی برای بازی کردن تموم نشه و خونواده ها برای راضی نگه داشتن بچه هاشون باید هر دفعه چند دلار پول بدن.
    5_jpg
    جلوه های بصری در این بازی فوق العاده اند – کاراکتر های بامزه که هر بازیکنی توی هر سنی رو سرگرم میکند و مراحلی دارد که حتی بهترین طرفداران ژانر پازل را به فکر کردن وا میدارد-صدا های بازی هم شامل، خرخر کاراکتر بازی ، افکت های ساده آب و یک صدای کوتاهی است که پس از وارد شدن به بازی میشنویم.
    در کل این بازی واقعا بازی خوبی است، بازی خوبی که ممکنه کیف پولتون رو خالی کنه!!!
    AlirezaX0098

    (0)(0)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.