• Xperia C،اسمارتفونی ۵اینچی، دو سیم کارته و پردازنده ی MediaTek

    sony-xperia-c1

    sony-xperia-c1
    در طول رونمایی از Z Ultra،سونی همچنین یک گوشی ضعیف تری را نیز معرفی کرد.اما در حال حاضر Xperia C به صورت رسمی ذر وبسات سونی موبایل دیده شده و البته به صورت دوسیم کارته.البتخ مشخصات اسمارتفون های دوسیم کارته اندرویدی تا الان حرف های چندانی برای گفتن نداشته اند.به نظر شما اکسپریا C نیز اینگونه است؟

    از مشخصات این اسمارتفون می توان به داشتن صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ ،چیپست MediaTek(MTK MT6589) با چهار هسته ی پردازشی(۱٫۲ GHz)،پردازنده گرافیکی PowerVR SGX544،۱ گیگا بایت رم،۴ گیگابایت storage و microSD slot ،دوربین ۸MP با سنسور Exmor RS و وزن ۱۵۳ گرمی اشاره کرد.به گفته ی سونی این اسمارتفون برای اولین بار در چین(انحصارا) با رنگ های سفید،مشکی و بنفش عرضه خواهد شد،سپس در فروشگاه های دیگر جهان.نظر شما در باره این گوشی دو سیم کارته سونی چیست؟

    Sony Xperia C

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. بنظر من روی کاغذ گوشی خیلی خوبی بنظر میرسه بخصوص واسه کسایی که یه گوشی بزرگ میخوان ولی توانایی مالیشو ندارن..بستگی به قیمتش داره..با یه قیمت گذاری درست میتونه گوشی موفقی باشه

    (۰)(۰)