• انتشار تصاویری از LG G Flex

    LG-G-Flex

    LG-G-Flex

     

    پس از انتشار اخبار مختلف در مورد ساخت موبایل های با صفحه های قوس دار توسط سامسونگ و ال جی و معرفی Galaxy Round سامسونگ، تصاویری از محصول جدید ال جی با نام LG G Flex نیز منتشر شد که گفته می شود در هفته های آتی رسماً معرفی خواهد شد.

    فاوتی که در نظر اول بین این موبایل و Round به چشم می آید تغییر جهت قوس از حالت افقی به حالت عمودی است. در Round این قوس در عرض بود اما در Flex در طول. هنوز اخبار موثقی در مورد مشخصات این محصول جدید ال جی منتشر نشده است اما احتمال می رود که صفحه آن ۶ اینچی باشد. در هفته گذشته هم ال جی باتری های جدید قوس دار خود را برای چنین محصولاتی معرفی کرد و به نظر می آید که اولین مورد استفاده از آنها در این محصول جدید کره ای ها باشد. هنوز مشخص نیست که آیا این رده از موبایل ها تا چه حد مورد استقبال کاربران قرار گیرد اما در ماه های آتی و با افزایش تعداد آنها می توان در مورد آینده این طرح جدید اظهار نظر کرد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. به دلتون صابون نزنید من دارم خیلی بده چون تاچ هست بد این خم میشه من دارم مثلا تایپ میکنم یهو خم میشه یه چیز بد ولی کاربردیه

    (۰)(۰)